Lisage tooteid, mis teile meeldivad ja mida soovite hiljem osta.

Kaupluse reeglid

I. Määratlused

Määrustes kasutatud mõisted tähendavad järgmist:

1. Klient - füüsiline isik, juriidiline isik või organisatsiooniline üksus, mis ei ole juriidiline isik ja millele erisätted annavad õigusvõime, kes teeb poes tellimuse; eelkõige võib klient olla tarbija või üksikettevõtja;

2. Tarbija - vastavalt tsiviilseadustiku artikli 22[1] kohaselt füüsiline isik, kes teeb ettevõtjaga õigusliku tehingu, mis ei ole otseselt seotud tema majandus- või kutsetegevusega.;

3. Üksikettevõtja - füüsiline isik, kes sõlmib kauba müügilepingu, mis on otseselt seotud tema äritegevusega, kui müügilepingu sisust tuleneb, et see ei ole selle isiku jaoks kutsealane, eelkõige tulenevalt tema äritegevuse valdkonnast, mis on tehtud kättesaadavaks keskset registreerimist ja äritegevusest teavitamist käsitlevate sätete alusel, mille suhtes kohaldatakse tarbija õigusi käsitleva seaduse 4. peatükis - Taganemisõigus - sisalduvaid tarbijaid käsitlevaid sätteid;

4. Tsiviilseadustik - 23. aprilli 1964. aasta seadus (Teataja nr 16, punkt 93, muudetud kujul);

5. Eeskirjad - käesolevad eeskirjad, mis määravad kindlaks üldised müügitingimused ja teenuste osutamise põhimõtted elektrooniliselt royalfashion.ee internetipoes.;

6. Internetipood (pood) - internetiteenus, mis on kättesaadav aadressil www.royalfashion.ee, mille kaudu klient saab eelkõige esitada tellimusi.;

7. Kaubad - internetipoes esitatud tooted;

8. Müügileping - Müüja ja Kliendi vahel sõlmitud kauba müügileping, nagu on määratletud tsiviilseadustikus, mis on sõlmitud Poe veebilehe kasutamisega; müügilepingu sõlmimise hetk on tellimuse esitamise hetk;

9. Tarbijaõiguste seadus - 30. mai 2014. aasta seadus tarbijaõiguste kohta (2014. aasta Teataja, punkt 827, muudetud kujul);

10. Elektrooniliste teenuste osutamise seadus - 18. juuli 2002. aasta seadus elektrooniliste teenuste osutamise kohta (Riigi Teataja nr 144, punkt 1204, muudetud kujul);

11. Tellimus - kliendi tahteavaldus, mille eesmärk on otseselt müügilepingu sõlmimine, täpsustades eelkõige kauba liiki ja arvu;

12. Müüja - kliendiga sõlmitud müügilepingu osapool, kes müüb kaupu ja on kaupluse omanik, st: Royal Fashion Vipol Spółka z o.o., al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa, NIP 5223103395, REGON 368499313, KRS 0000700112.


II. Üldsätted

1. Käesolevates eeskirjades on sätestatud veebipoe kasutamise eeskirjad, mis on kättesaadavad aadressil www.royalfashion.ee.

2. Käesolevad määrused on elektrooniliste teenuste osutamise seaduse artiklis 8 osutatud määrused.

3. Interneti-poodi royalfashion.ee, mis tegutseb aadressil www.royalfashion.ee, haldab Royal Fashion Vipol Spółka piiratud vastutusega, al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa, kantud ettevõtjate registrisse, mida peab SĄD REJONOWY DLA M.ST. WARSZAWY W WARSZAWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, aadressil KRS 0000700112, NIP: 5223103395, REGON: 368499313. Aktsiakapital on 100.000,00 zł.

4. Kõnealused määrused sätestavad eelkõige:

  • internetipoe konto registreerimise ja kasutamise eeskirjad;
  • Tellimuste elektroonilise esitamise tingimused e-poes;
  • eeskirjad müügilepingute sõlmimiseks, kasutades internetipoe pakutavaid teenuseid.

5. Internetipoe kasutamine on võimalik tingimusel, et kliendi kasutatav IKT-süsteem vastab järgmistele minimaalsetele tehnilistele nõuetele: laua- või sülearvuti, nutitelefon või tahvelarvuti, vajalik internetiühendus.

6. Veebipoe kasutamiseks peab klient ise omama juurdepääsu internetiühendusega arvutijaamale või lõppseadmele.

7. Vastavalt kehtivatele seadustele jätab royalfashion.ee endale õiguse piirata veebipoe kaudu teenuste osutamist alla 18-aastastele isikutele. Sellisel juhul teavitatakse potentsiaalseid kliente eespool nimetatust.

8. Klientidel on igal ajal võimalik käesolevate tingimustega tutvuda veebilehe www.royalfashion.ee avalehel oleva lingi kaudu ning need alla laadida ja välja printida.


III. Internetipoe kasutamise eeskirjad

1. Registreerimine internetipoes on vabatahtlik. Klient võib teha tellimuse ilma poes registreerimata pärast käesolevate eeskirjadega tutvumist ja nende aktsepteerimist.

2. Registreerimine toimub, täites ja aktsepteerides registreerimisvormi, mis on saadaval ühel poe leheküljel.

3. Registreerimise tingimuseks on tingimustega nõustumine ja kohustuslikuks märgitud isikuandmete esitamine.

4. Royalfashion.ee võib viivitamatult võtta Kliendilt õiguse internetipoe kasutamiseks, samuti piirata tema juurdepääsu mõnele või kõigile internetipoe ressurssidele, kui Klient rikub reegleid ja eelkõige kui Klient:

  • esitasid e-poes registreerimise käigus ebaõiged, ebatäpsed või aegunud, eksitavad või kolmandate isikute õigusi rikkuvad andmed.,
  • on veebipoe kaudu rikkunud kolmandate isikute isikuõigusi, eelkõige teiste veebipoe klientide isikuõigusi,
  • käitub muul viisil, mida royalfashion.ee lkõige peab siduvate õigusnormide või Interneti kasutamise üldiste reeglite rikkumiseks või royalfashion.ee hea nime kahjustamiseks. Isik, kellelt on võetud õigus internetipoe kasutamiseks, ei tohi end uuesti registreerida ilma royalfashion.ee eelneva nõusolekuta.

5. Selleks, et tagada sõnumite ja andmete edastamise turvalisus seoses veebilehe raames pakutavate teenustega, võtab internetipood tehnilised ja korralduslikud meetmed, mis vastavad pakutavate teenuste turvalisust ohustava riski astmele, eelkõige meetmed, mis takistavad kõrvalistel isikutel saada ja muuta Internetis edastatavaid isikuandmeid.

6. Klient on eelkõige kohustatud:

  • kasutada internetipoodi viisil, mis on kooskõlas Poola Vabariigis kehtivate seaduste sätetega, tingimuste sätetega ja üldiste internetikasutusreeglitega;
  • mitte pakkuda või edastada sisu, mis on seadusega keelatud, nt sisu, mis propageerib vägivalda, on laimav või rikub isiku- ja muid kolmandate isikute õigusi,
  • kasutada internetipoodi viisil, mis ei kahjusta selle toimimist, eelkõige spetsiaalse tarkvara või seadmete kasutamise kaudu,
  • niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
  • kasutada internetipoodi viisil, mis ei ole koormav teistele klientidele ja royalfashion.ee,
  • kasutada veebipoe sisu ainult isiklikuks otstarbeks.


IV. Müügilepingu sõlmimise kord

1. Internetipoe kaudu müügilepingu sõlmimiseks on vaja siseneda veebilehele www.royalfashion.ee ja teha kaupade valik, tehes täiendavaid tehnilisi toiminguid kliendile kuvatavate sõnumite ja veebilehel kättesaadava teabe alusel.

2. Klient valib tellitud kaubad, lisades need ostukorvi.

3. Tellimuse vormistamisel - kuni Tellimuse esitamist kinnitava nupu vajutamiseni - on Kliendil võimalus sisestatud andmeid ja valitud Toodet muuta. Selleks järgige kuvatavaid teateid ja veebisaidil saadaolevat teavet.

4. Pärast seda, kui e-poodi kasutav klient on esitanud kõik vajalikud andmed, kuvatakse kokkuvõte tehtud tellimusest. Tellimuse kokkuvõte sisaldab muu hulgas valitud kaupade või teenuste kirjeldust, koguhinda ja kõiki muid kulusid.

5. Tellimuse saatmiseks on vaja nõustuda määruste sisuga, esitada kohustuslikuks märgitud isikuandmed ja vajutada nuppu, millega kinnitatakse tellimus.

6. Kaupluse veebisaitidel esitatud teave Kaupade kohta kujutab endast pakkumist tsiviilseadustiku artikli 66 tähenduses. Tellimuse saatmine kliendi poolt on tahteavaldus sõlmida müügileping royalfashion.ee vastavalt määruste sisule.

7. Leping loetakse sõlmituks hetkel, mil Kliendi tellimus sisestatakse internetipoe IT-süsteemi, tingimusel, et tellimus vastab eeskirjadele. Pärast lepingu sõlmimist saab Klient e-kirja, mis sisaldab kinnitust kõigi Tellimuse oluliste elementide kohta.

8. Müügileping sõlmitakse poola keeles. Tellimuse andmete ja üldtingimuste (müügieeskirjade) salvestamine, kindlustamine ja kättesaadavaks tegemine toimub e-posti teel. Varasemaid tellimusi saab klient pärast sisselogimist oma kontol vaadata.

9. Kauplus jätab endale õiguse tühistada kogu tellimus või osa sellest pärast kolme päeva möödumist katsest kliendiga ühendust võtta. Ettemakstud tellimuste puhul tagastatakse tellimuse realiseerimata osa kulud kontole, millelt see maksti. Tellimuste puhul, mille puhul on valitud makseviis tarne puhul, vähendatakse tellimuse maksumust selle realiseerimata osa võrra.


V. Kohaletoimetamine

1. Kauplus teostab kohaletoimetamist Eestis. Tellimus toimetatakse kliendi poolt tellimuse esitamisel määratud aadressile.

2. Tellitud kaupade kohaletoimetamine toimub kullerfirmade poolt, pood ei näe ette võimalust ostetud kaupadele ise järele tulla (isiklik kättesaamine).

3. Eestisse tellivate klientide puhul on need järgmised:

  • Kullerfirma Omniva Estonia (eeldatav tarneaeg: 3 päeva);

4. Mõiste "päev" tähendab tööpäeva Eesti territooriumil, välja arvatud laupäev ja pühapäev. Kohaletoimetamise aega arvestatakse alates hetkest, mil kauplus saadab paki. Tellimuste esitamise aeg poes on kuni 24 töötundi. Pärast kella 14.00 esitatud tellimusi töödeldakse järgmisel päeval.

5. Kaubale tarne ajal tekitatud kahju. Tarbija kaugmüügi puhul kannab meie kauplus alati kauba juhusliku kahjustumise või kaotsimineku riski. Kui kaup on tarnitud ilmsete transpordikahjustustega, palume teil sellistest kahjustustest võimalikult kiiresti teatada kauba kättetoimetajale ja võtta meiega ühendust. Mis tahes hilinemine sellise nõude esitamisel või meiega kontakteerumisel ei mõjuta teie seadusest tulenevaid nõudeid ja nende rahuldamist, eelkõige teie seadusest tulenevaid õigusi puuduste garantii alusel (Tingimuste VIII jagu). Transpordi ajal täheldatud kahjustuste kiirem teatamine aitab meil oma nõudeid vedaja või transpordikindlustuse pakkuja vastu maksma panna. Kliendi puhul, kes ei ole samal ajal Tarbija: kauba juhusliku kahjustumise või kaotsimineku risk läheb veebipoest üle Ostjale hetkel, mil kaup usaldatakse teatud tüüpi kaupade veoga tegelevale vedajale või Ostja poolt määratud isikule või kullerfirmale. *kui tellite rohkem kui 7 paari, pakitakse teie tellimus toodete paremaks kaitsmiseks pappkarpi. Standardkarbi suurus on 60x60x30, kuid me püüame kohandada seda vastavalt teie tellimuse sisule.

6. Veokulud sõltuvad kullerifirma valikust. Kullerteenuste hinnakirja leiate aadressil: https://www.royalfashion.ee/est-delivery.html.

7. Kauplus teatab, et tal ei ole mingit mõju lõikes 2 osutatud kullerfirmade tarneajale ja tööle. Paki kohaletoimetamisega seotud probleemide korral palub kauplus ühendust võtta vihjetelefoniga.


VI. Hinnad ja makseviisid

1. Tellides kohaletoimetamist Eestis, saate valida oma makseviisi:

  • przelew tradycyjny: Royal Fashion Vipol Sp. z. o. o. al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa PL16 1050 1025 1000 0090 3258 7421 ING Bank Śląski;
  • płatność w systemie PayPal (płatności zagraniczne w EUR, GBP, USD);
  • płatność w systemie Przelewy24;
  • płatność w systemie imoje
  • płatność gotówką przy odbiorze.

2. Kauplus jätab endale õiguse automaatselt tühistada maksmata jäänud tellimused 7 kalendripäeva jooksul alates tellimuse esitamisest.

3. Tingimustega nõustudes nõustub kaupu ostev klient sellega, et kauplus väljastab ja saadab elektroonilisi arveid vastavalt 11. märtsi 2004. aasta kaupade ja teenuste maksustamise seaduse artikli 106n lõikele 1. Nõusolek arvete saamiseks elektroonilisel kujul on samaväärne paberkandjal arvete saamisest loobumisega.

4. Kauplus väljastab ja saadab arveid elektrooniliselt, tagades nende päritolu autentsuse ja sisu terviklikkuse, tellimuses märgitud e-posti aadressile.

5. Kauplus ei vastuta ebaõigete andmete eest, mida ta on registreerimise käigus esitanud käibemaksuarve väljastamiseks.

6. Kliendil on õigus tühistada ülaltoodud nõusolek arvete elektrooniliseks edastamiseks, saates selle poe aadressile (kontaktandmed pt. VII jaotise 2. osa tingimuste taganemisdeklaratsiooni kirjalikult või elektrooniliselt e-posti aadressil: info@royalfashion.ee. Vastuvõtmisest taganemise korral kaotab kauplus alates Kliendi vastuvõtmisest taganemise avalduse üleandmise päevale järgnevast päevast õiguse väljastada ja saata Kliendile elektroonilisi arveid.


VII. Seadusjärgne taganemisõigus

1. Ainult kliendil, kes on tarbija või üksikettevõtja, on 14-päevane tähtaeg müügilepingust taganemiseks, ilma põhjuseid esitamata ja kulusid kandmata (välja arvatud tarbijaõiguste seaduse artiklis 33, artikli 34 lõikes 2 ja artiklis 35 osutatud kulud).

2. Müügilepingust taganemise õigus lõpeb 14 päeva möödumisel lepingu sõlmimise päevast, st tellimuse esitamise päevast. Taganemistähtajast kinnipidamiseks piisab, kui saadate oma taganemisõiguse kasutamist käsitleva teabe enne taganemisperioodi lõppu, st 14 päeva alates tellimuse kuupäevast.

3. Taganemisõiguse kasutamiseks palume teil teatada meile oma otsusest lepingust taganeda üheselt mõistetava avaldusega (nt posti või e-posti teel saadetud kiri). Võite kasutada tagasivõtmise näidisvormi, kuid see ei ole kohustuslik.

Aadress ja kontaktandmed:

CzechLogistic – Royal Fashion
Pulko g. 96 (LP Express DEPO)
62133 Alytus (Leedus)

4. Võite täita ja esitada taganemisavalduse või muu ühemõttelise avalduse elektrooniliselt meie veebilehel royalfashion.ee. Kui te kasutate seda võimalust, edastame teile viivitamatult püsival andmekandjal (nt e-posti teel) kinnituse sellise taganemise kättesaamise kohta. Täidetud tühistamisvorm tuleb lisada tagastatavale esemele karbis. Samuti soovitame lisada kauba müümisel väljastatud maksukviitungi - palun arvestage, et kviitungi lisamine ei ole kohustuslik.

5. Me võime hüvitamist tagasi hoida, kuni olete eseme kätte saanud või kuni esitate meile tagastamistõendi, olenevalt sellest, kumb toimub esimesena. Kuna kaupluse käive on sularahata - kauplus jätab endale õiguse mitte vastu võtta järelmaksuga saadetisi.

6.Tarbija või füüsilisest isikust ettevõtja taganemisõigus on välistatud eelkõige järgmiste lepingute puhul:

  1. teenuste osutamise eest, kui Müüja on osutanud teenuse täies ulatuses tarbija selgesõnalisel nõusolekul, keda on enne teenuse osutamist teavitatud sellest, et pärast Müüja teenuse osutamist kaotab ta õiguse lepingust taganeda;
  2. mille puhul hind või tasu sõltub finantsturu kõikumistest, mille üle müüjal puudub kontroll ja mis võivad ilmneda enne taganemisperioodi lõppu;
  3. mille puhul tarne objektiks on tellija spetsifikatsiooni järgi valmistatud või tellija individuaalsete vajaduste rahuldamiseks ette nähtud mittetevalmistatud ese;
  4. mille puhul tarneobjekt on kergesti riknev kaup või lühikese säilivusajaga kaup;
  5. mille puhul tarneobjekt on pitseeritud pakendis tarnitud ese, mida ei saa pärast pakendi avamist tervisekaitse- või hügieenipõhjustel tagastada, kui pakend on pärast tarnimist avatud;
  6. mille puhul tarne objektiks on kaup, mis on oma olemuselt pärast tarnimist teistest kaupadest lahutamatu;
  7. kui tarne objektiks on heli- või videosalvestis või arvutitarkvara, mis on tarnitud suletud pakendis, kui pakend on pärast tarnimist avatud;
  8. digitaalse sisu tarnimise eest, mis ei ole salvestatud materiaalsele andmekandjale, kui teenuse osutamine on alanud kliendi selgesõnalisel nõusolekul enne lepingust taganemise tähtaja lõppu ja pärast seda, kui müüja on teavitanud klienti lepingust taganemise õiguse kaotamisest.


VIII. Lepingust taganemise tagajärjed.

1. Müügilepingust taganemise korral tagastame teile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates päevast, mil te teatasite, et olete kasutanud oma taganemisõigust, kõik teilt saadud maksed, sealhulgas kaupade tarnekulud (välja arvatud lisakulud, mis tulenevad sellest, et te valisite muu tarneviisi kui meie poolt pakutav kõige odavam tavapärane tarneviis).

2. Tagastatud toodete kulud tagastatakse kontole, millelt tellimus tasuti, või kliendi pangakonto numbrile/saldole royalfashion.ee poes, mis on märgitud taganemisvormil. Me võime hüvitist kinni pidada, kuni oleme saanud eseme kätte või saanud tõendi selle tagastamise kohta, olenevalt sellest, kumb toimub varem.

3. Klient kannab tagastatud kauba saatmiskulud (taganemisõiguse alusel) kauplusesse. Samuti jätab pood endale õiguse mitte vastu võtta kogumiskohtadesse saadetud saadetisi.

Lugupeetud klient, hetkel, kui kasutate poe pakke (võimalus on saadaval ainult poes registreeritud klientidele, kes on teinud oste sisselogitud klientidena), leiate genereeritud tagastuse viimaselt leheküljelt saadetise koodi, mis pannakse pakile. Me ei saada kulleriga tagasisaadetisi.

TAGANEMISÕIGUS (TAGASTUSÕIGUS) ROYALFASHION.EE POES

4. Vastavalt kohaldatavale seadusele on tarbijal ja ainuettevõtjal 14 päeva aega kauba tagastamiseks taganemisõiguse alusel. Samal ajal pikendab kauplus vabatahtlikult seda tähtaega 365 päevani - kusjuures pikendust kohaldatakse ainult tarbijate suhtes (see õigus ei kehti ainuettevõtjate suhtes), piiramata seejuures seadusest tulenevat 14-päevast taganemisõigust kauglepingu puhul.

Poe tagastusõigus lõpeb 365 päeva tellimuse esitamise päeva.

5. Taganemistähtajast kinnipidamiseks piisab, kui te saadate oma teate taganemisõiguse kasutamise kohta enne taganemisperioodi lõppu, st 365 päeva alates tarbijale tellimuse esitamise kuupäevast või enne 14 päeva (seadusest tuleneva taganemise korral).

6. Klient, kellel on seadusest tulenev õigus müügilepingust taganeda, vastutab eseme väärtuse vähenemise eest, mis tuleneb eseme kasutamisest, mis ületab eseme olemuse, omaduste ja toimimise kindlakstegemiseks vajalikku määra.


IX. Kaebused kaupade kohta

Kohaldatakse kliendi suhtes, kes on tarbija või üksikettevõtja:

1. Me oleme kohustatud tarnima defektivaba kaupa. Seadusjärgne vastutus müüdud kauba puuduste eest (garantii puuduste eest) kehtib tsiviilseadustiku artikli 556 ja artiklite 556[1] - 556[3] jj. ulatuses.

2. Kaebusi võib esitada:

  • kirjalikult järgmisel aadressil: CzechLogistic – Royal Fashion, Pulko g. 96 (LP Express DEPO) 62133 Alytus (Leedus);
  • e-posti teel järgmisel aadressil: info@royalfashion.ee.
  • kaebuse vormi kaudu, mis on kättesaadav pärast kliendikontole sisselogimist poes.

3. Garantiiõiguste kasutamise korral, kui me peame vajalikuks kaebuse menetlemist, olete kohustatud tarnima defektse kauba eespool märgitud postiaadressile. Kui kauba olemuse või paigaldusviisi tõttu oleks kauba kohaletoimetamine ebamõistlikult keeruline, olete kohustatud kauba meile kättesaadavaks tegema kohas, kus see asub. Me oleme kohustatud vastama kaebusele viivitamata, hiljemalt 14 päeva jooksul alates selle esitamisest. Me vastutame garantii alusel, kui füüsiline viga avastatakse enne kahe aasta möödumist alates kauba teile üleandmise kuupäevast. Juhul kui, kui müügiobjekt on kasutatud vallasvara, on garantiikohustus üks aasta alates selle üleandmisest.

4. Kui kauplus ei ole võimeline täitma ühtki neist võimalustest, võib klient taotleda vähetähtsate puuduste korral puudusega kauba hinna alandamist või oluliste puuduste korral müügilepingust taganeda. Olulisuse olemust uuritakse sõltuvalt tuvastatud faktidest.

5. Kaebuse esitamisel on soovitatav (1) esitada teave kaebuse eseme kohta, eelkõige puuduse tüüp ja ilmnemise kuupäev; ja (2) esitada kaebuse esitaja kontaktandmed - see hõlbustab ja kiirendab kaebuse menetlemist kaupluses. Eelmises lauses esitatud soovitused on üksnes mittesiduvad suunised ja ei mõjuta mingil moel ilma soovitatud teavet esitamata esitatud kaebuste tõhusust.

6. Tehingute tagasimaksed tehakse pangaülekandega. Muude maksesüsteemide, näiteks PayU/Tpay või PayPal kaudu tehtud maksete puhul tehakse tehingud kontonumbrile, millelt makse on saadud. Muudel juhtudel kaebuse vormil ja protokollis märgitud kontonumbrile.

KAEBUSI KÄSITLETAKSE IGA TELLIMUSE PUHUL ERALDI.

7. Nõuded võidakse tagasi lükata järgmistel põhjustel:

  • erinevus tellitud ja saadud kauba välimuses, mis tuleneb erinevusest kliendi monitori parameetrite seadistuses, eelkõige värvide ja toonide erinevusest;
  • liimijäljed;
  • jalatsite loomulik kulumine (nt sisetallad, tihendid, pehmendused);
  • mehaanilised kahjustused (verevalumid, marrastused);
  • kahjustused, mis tulenevad jalatsite kehvast sobitamisest jalale;
  • ebaõigest kasutamisest ja hooldusest tulenevad kahjustused.

Kauplus teatab siiski, et kõiki kaebusi kontrollitakse individuaalselt ja eespool nimetatud kaebuste tagasilükkamise põhjused on vaid näitlikud.

Kategooriasse kuuluvate toodete puhul: OUTLET kaupluses, ei ole Ostjal õigus esitada garantiinõudeid seoses nende kauba puudustega, millest Ostjat teavitati enne ostu sooritamist - tsiviilseadustiku artikkel 557 §1.

Kohaldatakse kliendi suhtes, kes ei ole tarbija ega üksikettevõtja:

8. Müügilepingu puhul, mis on sõlmitud kliendiga, kes ei ole tarbija või kes ei ole ainuettevõtja, on vastavalt tsiviilseadustiku artikli 558 § 1 välistatud e-poe vastutus garantii alusel kauba puuduste eest. See välistus ei ole tõhus juhul, kui kauba puudus on pahatahtlikult varjatud.


X. Lisatagatised kaupade müümisel poes

Royalfashion.ee ei ole kaupade tootja ja ei anna täiendavat garantiid müüdavatele toodetele. Tootja võib vastutada garantii alusel müüdud kaupade eest garantiidokumendis märgitud tingimustel ja aja jooksul. Kui garantiidokumendis on selline võimalus ette nähtud, võib klient esitada oma garantiinõuded ka otse volitatud teeninduskeskusele, mille aadress on märgitud garantiikaardil. Garantii ei välista, piira ega lükka edasi kliendi õigusi, mis tulenevad müüdud asja defektide garantii sätetest.


XI. Kaebused elektrooniliste teenuste osutamise kohta

1. Royalfashion.ee kohustub tagama e-poe nõuetekohase toimimise praegustest tehnilistest teadmistest tulenevas ulatuses ja kohustub kõrvaldama kõik Klientide poolt teatatud rikkumised mõistliku aja jooksul.

2. Klient võib meid teavitada kõigist ebakorrapärasustest või katkestustest internetipoe teenuse toimimises. Poe toimimisega seotud eeskirjade eiramisest tuleb teatada e-posti teel järgmisel aadressil: info@royalfashion.ee

3. Internetipoe teenuse toimimises esinevate eeskirjade eiramistega seotud kaebuste puhul märkige palun eeskirjade eiramise tüüp ja kuupäev.

4. Me kohustume vastama kaebusele viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates selle esitamisest.


XII. Kohtuvälised kaebus- ja õiguskaitsemenetlused

1. Juhime teie tähelepanu sellele, et võidakse kasutada kohtuväliseid kaebus- ja õiguskaitsemenetlusi. Selliste vahendite kasutamine on vabatahtlik ja võib toimuda ainult siis, kui mõlemad vaidluspooled on sellega nõus.

2. Tarbija võib taotleda sõlmitud müügilepinguga seotud tarbijavaidluste kohtuvälist lahendamist kaubandusinspektsioonilt vastavalt 15. detsembri 2000. aasta kaubandusinspektsiooni seaduse (Teataja 2001 nr 4, punkt 25, muudetud kujul) artiklile 36.

3. Samuti võib tarbija taotleda, et sõlmitud müügilepinguga seotud vaidlusi lahendaks asjaomase piirkondliku kaubandusinspektsiooni juures tegutsev alaline vahekohus vastavalt 15. detsembri 2000. aasta kaubandusinspektsiooni seaduse (Teataja 2001 nr 4, punkt 25, muudetud kujul) artiklile 37.

4. Euroopa Komisjon pakub ka platvormi tarbijate ja kauplejate vaheliste vaidluste veebipõhiseks lahendamiseks (veebipõhine vaidluste lahendamise platvorm). See on kättesaadav aadressil http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

5. Üksikasjalik teave tarbijavaidluste lahendamise kohta, sealhulgas tarbija võimalus kasutada kaebuste kohtuvälist menetlust, nõuete uurimine ja nende menetluste kasutamise eeskirjad on kättesaadavad kaubandusinspektsiooni vojevoodkonna inspektsioonide büroodes ja veebisaitidel ning veebilehel: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.

6. Teavitame, et kohustume kasutama kohtuvälist vaidluste lahendamist tarbijatega 23. septembri 2016. aasta tarbijavaidluste kohtuvälise lahendamise seaduse tähenduses. Üksus, kellel on õigus vaidluste kohtuväliseks lahendamiseks royalfashion.ee ja Tarbija vahel, on: Kommertsinspektsiooni provintsi inspektor on kättesaadav aadressil: http://www.wiih.org.pl/index.php?id=137&id2=136. Tarbija võib pöörduda selle üksuse poole, et algatada tarbijavaidluste kohtuvälise lahendamise menetlus.


XIII. Teave isikuandmete töötlemise kohta

1. Teie isikuandmete haldaja on Royal Fashion Vipol sp. z o. o. al. Jana Pawła II 27 00-867 Warszawa e-mail: admin@royalfashion.pl. Haldaja ei ole määranud andmekaitseametnikku. Teie andmetega seotud küsimustes võtke meiega ühendust järgmisel e-posti aadressil: info@royalfashion.ee.

2. Teie isikuandmeid töödeldakse:

  • müügilepingu sõlmimiseks ja täitmiseks RODO artikli 6 lõike 1 punkti b alusel,
  • uudiskirja saatmiseks nõusoleku ja artikli 6 lõike 1 alusel RODO,
  • samuti turunduslikel eesmärkidel, st müügi suurendamiseks, nt soovitusalgoritmide abil, RODO artikli 6 lõike 1 f alusel.

3. Õigustatud huvid turunduse valdkonnas seisnevad eelkõige järgmises:

  • piiratud profiilide koostamine, mida QuarticOn S.A., s.h. pilvandmetöötluses, teeb konkreetselt veebipoe (edaspidi - platvorm) tegevuse kohta, et kasutada nn soovitusalgoritme; teisisõnu, me soovitame teile, millised teie poolt juba ostetud sarnased tooted võiksid teid veel huvitada või me sooviksime, et need teid huvitaksid,
  • Facebooki ja Google'i kui teie isikuandmete ühiste vastutavate töötlejate kasutamine, kui logite meie poodi nende teenuste kaudu või kui olete meie fännilehel või Royalfashion.co.uk Instagramis; eelkõige, kui logite sisse, et teha ostu Facebooki või Google'i kaudu, avaldate oma isikuandmed nendele ettevõtetele ja lubate neil neid töödelda nende privaatsuspoliitikas sätestatud ulatuses.

4. Õigustatud huvi seisneb ka selles, et teie isikuandmeid avaldatakse õigusteenistustele, et tagada meie kaupluse toimimise seaduslikkus, st muu hulgas rakendada isikuandmete töötlemise seaduslikkuse põhimõtet vastavalt RODO-le.

5. Andmed tehakse kättesaadavaks:

  • Platvorm müügilepingu nõuetekohaseks täitmiseks ja eespool kirjeldatud turunduslikel eesmärkidel;
  • Facebook, Google on teie isikuandmete vastutavad töötlejad - mille ühine vastutav töötleja oleme meie - kui logite meie poodi nende ettevõtete teenuste kaudu; sellisel juhul töödeldakse teie isikuandmeid vastavalt nende privaatsuspoliitikale teatud määral ka USAs, kus teie andmete kaitse on Euroopa Komisjoni otsuse kohaselt piisav;
  • ettevõte QuarticOn S.A., mis põhineb tehisintellekti tehnoloogial ja aitab meil pakkuda teile tooteid, mis võivad teid huvitada;
  • raamatupidamisteenused, et tagada müügilepingu nõuetekohane täitmine;
  • õigusteenused, et tagada meie tegevuse seaduslikkus.

6. Andmeid säilitatakse müügilepingu täitmise ajal ja kolm aastat pärast selle täitmist meie kui haldaja poolt. Eespool nimetatud kaashaldajad või volitatud töötlejad säilitavad isikuandmeid nende tegevuse eripärast tulenevate ajavahemike jooksul, nt raamatupidamisteenused - avalike nõuete aegumise ja arhiveerimiskohustuste kestuse jooksul, õigusteenused - kolme aasta jooksul alates koostöö lõpetamisest meiega, Facebook, Google, kullerfirmad - nende privaatsuspoliitikast tulenevate ajavahemike jooksul. QuarticOn S.A. töötleb andmeid kuni lepingu lõpetamiseni või selle kehtivuse lõppemiseni.

7. Teil on õigus tutvuda oma isikuandmetega, neid parandada, kustutada, piirata nende töötlemist või edastada. Teil on ka õigus esitada kaebus järelevalveasutusele - isikuandmete kaitse ameti presidendile. Kui olete nõustunud uudiskirja saamisega, on teil õigus see nõusolek igal ajal tagasi võtta, st loobuda uudiskirjast.

8. Isikuandmete esitamine ei ole seadusest tulenev nõue, kuid see on vajalik müügilepingu sõlmimiseks ja täitmiseks. Kui isikuandmeid ei esitata, ei saa müügilepingut sõlmida ega täita. Piiratud profiilide koostamine - soovitusalgoritmid - on praegu turustandard, kuid kui te ei soovi, et see teie suhtes toimuks, saate seda piirata, lülitades küpsiste kogumise oma brauseri seadetes välja. Selline piiratud profiilianalüüs ei ole meie otsuste aluseks RODO artikli 22 lõigete 1 ja 4 tähenduses.

9. Teie isikuandmed, eelkõige teie e-posti aadress ja tellimuse number, edastatakse Trusted Shops GmbH-le, et Trusted Shops GmbH saaks saata teile pärast tellimuse esitamist 7 kalendripäeva jooksul päringu kliendi rahulolu kohta ja et te saaksite kasutada oma õigusi seoses tehinguga.


XIV. Lõppsätted

1. Tarbijatega seotud vaidluste lahendamiseks on pädev kohus, kellel on territoriaalne pädevus vastavalt tsiviilkohtumenetluse seadustiku kohaldatavatele sätetele.

2. Kõik vaidlused, mis tekivad royalfashion.ee ja Kliendi, kes ei ole Tarbija, vahel, lahendatakse meie registrijärgses asukohas asuvas kohtus.

3. Küsimustes, mida käesolevad tingimused ei reguleeri, kohaldatakse kehtiva õiguse sätteid, eelkõige 23. aprilli 1964. aasta tsiviilseadustiku ja 30. mai 2014. aasta tarbijaõiguste seaduse (2014. aasta Teataja, punkt 827, muudetud kujul) sätteid. Kui käesolevate eeskirjade ja klientide õiguste ning üldkehtivatest eeskirjadest tulenevate sätete vahel esineb vastuolusid, kohaldatakse Poola õiguse üldkehtivaid sätteid.

4. Neid tingimusi kohaldatakse müügilepingute suhtes, mis on sõlmitud alates 1. jaanuarist 2021.

Kasutame küpsiseid saidi nõuetekohaseks toimimiseks, sotsiaalsete funktsioonide pakkumiseks, liikluse analüüsimiseks ja turundustegevuse läbiviimiseks - nii meie kui ka meie usalduspartnerid. Vt privaatsuspoliitika lisateavet. Selle sõnumi vastuvõtmisega nõustute nende salvestamisega teie arvutis. Nende salvestamise või neile juurdepääsu tingimusi saate täpsustada, klõpsates vahekaardil "Nõusolekute konfigureerimine". Te saate oma nõusoleku igal ajal tagasi võtta, kustutades küpsised oma brauserist vastavast lõppseadmest.

Close
pixel